Nationaal Kampioenschap 2022

Aan het einde van het keuringsseizoen mogen onze kampioenen van Midden-Brabant de strijd aan gaan met de andere regionale kampioenen. Onze fokvereniging wist ook dit jaar weer een mooi visitekaartje achter te laten. Alle pony's zijn hoog geplaatst in hun rubriek. Als fokvereniging mogen we trots zijn op twee Nationaal Kampioenen; Riverdance v.d. Hurkske Bossen en Gipsy King of Duke Stable. Felicitaties voor onze leden!

-Rambo Bekkers (v. Moos v. d'Eul), eig. A. Bekkers, Sint-Oedenrode, 3de plaats.
-Rose Tangerine v. Nuwelant (v. Micallef v. Nuwelant), eig. D. v. Nuland, Erp, 1ste plaats.
-Riverdance v.d. Hurkske Bossen (v. Leon v.d. Neerzink), eig. R. v.d. Crommenacker, Erp, 1ste plaats, veulenkampioen overige maten en Algemeen veulenkampioen.
-Royal Lady v.d. Hoorn (v. Kerel v.d. Hoorn), eig. W. Bekkers, Sint-Oedenrode, 3de plaats.
-Olivia of Duke Stable (v. Kir Royal of Duke Stable), eig. M. v. Kuijk, Reusel, 3de plaats.
-Olympia v. Brouwhuis (v. Coldplay v.d. Esdahoeve), eig. C. Meulendijks, Helmond, 4de plaats.
-Odeia of the Long Alley (v. Hercules v. Stal Nic-Clau) eig. P. Bekkers, Sint-Oedenrode, 3de plaats.
-Gipsy King of Duke Stable (v. Cristiano Ronaldo of Duke Stable) eig. J. den Hartog, Lage Mierde, 1ste plaats, kampioen minimaat.
-La Femme v.d. Sleutel (v. Dazzle of Duke Stable) eig. M. v. Kuijk, Reusel, 1ste plaats.
-Fleur v.d. Garderenshof (v. Up to Date of Shetlane) eig. P. v.d. Rijt, Mariahout, 2de plaats.
-El-vida v.d. Hurkske Bossen (v. Another Color v.d. Amstelhof) eig. R. v.d. Crommenacker, Erp, 1ste plaats.
-Glow v.d. Sleutel (v. Cristiano Ronaldo of Duke Stable) eig. G. v. Kuijk, Reusel, 3de plaats.